Jag tackar för mig...

Allmänt Race-snack
Användarvisningsbild

Helvild
Inlägg: 1237
Blev medlem: fredag 10 augusti 2007 09:23:57
Ort: I bilen
InläggPostat: torsdag 22 juli 2010 10:45:56
I tisdags kväll och natt hamnade jag nästan på samma plats som innan min 8 månader långa sjukskrivning och jag har nu insett att om jag vill leva måste jag prioritera.

Efter nästan 3 år i klubben och 2 år som ordförande väljer jag att lämna min plats.
Det är inte ett beslut jag gillar eller accepterar själv, men jag måste välja livet och jag måste släppa måsten för att bli frisk.
Även om jag älskar allt som rör klubbben och älskar ha miljoner bollar i luften vill jag aldrig hamna där jag var förra året igen och tisdagen blev en rejäl förvarning om vad som händer om jag inte lyssnar på kroppen.

Jag valde inte att bli sjuk men jag väljer nu att bli frisk.

Jag kommer inte släppa allt utan finnas med i klubben men Jonas O tar över min post fram tills nästa årsmöte.

Jag vill tacka er alla som stöttat mig och uppmuntrat mig, backat upp mig och funnits där.

Många Kramar// Eliza
Im back nananananna....
www.cherrydesign.se
Användarvisningsbild

Helvild
Inlägg: 1303
Blev medlem: onsdag 17 december 2003 13:33:59
Ort: Kalmar
InläggPostat: torsdag 22 juli 2010 11:12:58
Förstår att det är ett tufft beslut, men för stunden så finns det inget bättre val, hälsan måste komma först.
Stereo med bil till salu. ;)
Användarvisningsbild

Småtrimmare
Inlägg: 167
Blev medlem: tisdag 31 mars 2009 01:24:49
Ort: Nybro
InläggPostat: torsdag 22 juli 2010 18:05:09
Väldigt tråkigt att höra men jag tvivlar inte på att Jonas O kommer göra ett kanon jobb också :)

Sen så får vi verkligen hoppas att du blir frisk för precis som Kim säger så måste hälsan komma först!
Den som ingen turbo har den får åka utan bar!

Kör SAAB 9-3 2.0T -98

Medlem 2011
Inlägg: 1004
Blev medlem: onsdag 21 april 2004 22:20:06
Ort: Red Street
Jag rullar i:
BMW, Porsche och VW.
InläggPostat: torsdag 22 juli 2010 23:34:19
Jag höll på att säga något om att "bryta ihop och komma igen", men jag antar att det är lite för nära sanningen just nu...
Vill du ha hjälp, tips eller bara hitta på något kul vet du vart vi finns [smilie=icon_salut.gif]
Apropå Springsteens "Racing in the street":

One of his best songs. The strips change, the cars change, the girls change. The heartache, the racing and the song stays the same...

Återgå till Allmänt

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster

cron