nytt race-forum i stan!

Lite länkar till trevliga sidor som ni hittat på nätet
Användarvisningsbild

4000?
Inlägg: 4931
Blev medlem: söndag 22 juni 2003 10:28:19
Ort: Kalmar
InläggPostat: torsdag 20 maj 2010 16:26:31
Tror ni jag blev paff när jag fick ett sms för ett par dagar sedan ang denna sida:http://www.calmarecup.se/forum/

praise the lowered & tuned, HALLELUJA!!! Där bjuds på allt det roliga som iaf jag saknat de senaste åren & säkert många andra med mig [smilie=icon_thumleft.gif]

klart jag reggat mig :mrgreen:
Winners are simply willing to do what losers won´t
Calmare Cup Loosing is NOT an option
Användarvisningsbild

Fortåkare
Inlägg: 259
Blev medlem: torsdag 21 april 2005 20:36:37
Ort: Kalmar
InläggPostat: fredag 21 maj 2010 03:00:14
så jävla gutt!! 8)
SKYLINE
Användarvisningsbild

Fortåkare
Inlägg: 221
Blev medlem: torsdag 04 augusti 2005 10:34:26
Ort: Smedmålen
InläggPostat: fredag 21 maj 2010 16:37:34
Reggad! [smilie=alien.gif]
Car Custom & Tuning
Calmare Cup Loosing is NOT an option
Användarvisningsbild
Medlem 2011
Inlägg: 2260
Blev medlem: söndag 23 juli 2006 17:42:16
Ort: Gothenburg
Jag rullar i:
Porsche GT3 RS & Taycan
InläggPostat: fredag 21 maj 2010 17:30:05
kul med lite nytt, men tog mig 30s att hitta namn och adress till den som äger forumet..
www.bramstedt.se

ECCC Medlem #2
Användarvisningsbild

Fartblind
Inlägg: 444
Blev medlem: tisdag 29 juli 2003 02:34:31
Ort: Nickebo
InläggPostat: fredag 21 maj 2010 18:06:18
Bramstedt skrev:kul med lite nytt, men tog mig 30s att hitta namn och adress till den som äger forumet..


Fel, det tog dig 30 sekunder att hitta den som äger domänen :lol: eller menar du att han som står som ägare till denna sidan äger forumet??? [smilie=icon_bigsmurf.gif]

Och jag måste ju fråga vad är intresset med att veta det???????? eller det är som vanligt i denna föreningen, inget får postas på internet som rör bilar i kalmar utan att ni i eccc spårar det på internet.

Ni kanske ska byta namn till ITC i stället [smilie=alien.gif]
"TURBO MAKES IT FUN"
Calmare Cup Loosing is NOT an option
Användarvisningsbild
Medlem 2011
Inlägg: 2260
Blev medlem: söndag 23 juli 2006 17:42:16
Ort: Gothenburg
Jag rullar i:
Porsche GT3 RS & Taycan
InläggPostat: fredag 21 maj 2010 20:30:26
GULSAAB skrev:
Bramstedt skrev:kul med lite nytt, men tog mig 30s att hitta namn och adress till den som äger forumet..


Fel, det tog dig 30 sekunder att hitta den som äger domänen :lol: eller menar du att han som står som ägare till denna sidan äger forumet??? [smilie=icon_bigsmurf.gif]

Och jag måste ju fråga vad är intresset med att veta det???????? eller det är som vanligt i denna föreningen, inget får postas på internet som rör bilar i kalmar utan att ni i eccc spårar det på internet.

Ni kanske ska byta namn till ITC i stället [smilie=alien.gif]


Jo domänen, men brukar oftast vara densamma till dessa små forum.

Alltså tyckte bara det var lite komiskt med tanke på hur barre lade upp det i första inlägget.. läs igenom det så kanske du ser det jag tyckte va småkul. ;)

Nu skrev jag detta som en PRIVAT skribent och inte som någon eccc representant så det snacket skippar vi direkt tack.

Tänkte själv gå med i forumet för jag är intresserad av CC.

MVH
www.bramstedt.se

ECCC Medlem #2
Användarvisningsbild

Fartblind
Inlägg: 444
Blev medlem: tisdag 29 juli 2003 02:34:31
Ort: Nickebo
InläggPostat: fredag 21 maj 2010 21:53:46
Bramstedt skrev:
Jo domänen, men brukar oftast vara densamma till dessa små forum.

Alltså tyckte bara det var lite komiskt med tanke på hur barre lade upp det i första inlägget.. läs igenom det så kanske du ser det jag tyckte va småkul. ;)

Och

Nu skrev jag detta som en PRIVAT skribent och inte som någon eccc representant så det snacket skippar vi direkt tack.

Tänkte själv gå med i forumet för jag är intresserad av CC.

MVH


Bara för det brukar vara så, måste det ju inte alltid vara så
Och om vi nu säger att det skulle vara så att det var jag som startade forumet, måste det innebära att jag frågade Barre om lov först?? eller skulle inte jag i sådana fall kunna skicka ett sms om att jag hade gjort det??

Privat eller eccc det blir ju lite detsamma när man har styrelsen i sin avatar.
Men det är ju roligt att du måste kolla upp ägarförhållanden på forumen du ska regga dig på och dessutom gå ut och skriva att det tog 30s att leta upp det :roll:
"TURBO MAKES IT FUN"
Calmare Cup Loosing is NOT an option
Användarvisningsbild
Medlem 2011
Inlägg: 2260
Blev medlem: söndag 23 juli 2006 17:42:16
Ort: Gothenburg
Jag rullar i:
Porsche GT3 RS & Taycan
InläggPostat: fredag 21 maj 2010 22:11:25
Jag orkar inte, släpper det hela

mvh
www.bramstedt.se

ECCC Medlem #2
Användarvisningsbild

4000?
Inlägg: 4931
Blev medlem: söndag 22 juni 2003 10:28:19
Ort: Kalmar
InläggPostat: fredag 21 maj 2010 22:25:22
kul med lite nytt, men tog mig 30s att hitta namn och adress till den som äger forumet..


Ja, eftersom en .se-domän valts så är det nåt alla kan leta fram, t om jag klarade av det \:D/ Att Mats ifrågasätter hur du kommenterar ser jag bara som helt normalt. Du får det att låta som om det är en stor hemlighet vem som står för domänen. Skippa istället sarkasmen & försöken till att få det att verka som om Mats ens gjort ett försök till att dölja det & varit så puckad att han inte tänkt på det.... Kan dock förstå hur lockande det är att luska ut vem CC egentligen är!

Det jag skrev i mitt första inlägg stämmer, jag blev väldigt paff när jag fick reda på att forumet REDAN tagit fart. CC har önskats av många men ingen har haft tid & ork att ta tag i det. Nu när det finns folk som kan ingå i CC-crew så öppnades möjligheterna, bara någon i sällskapet kunde tänka sig att bekosta & stå som ägare till domänen. Låt säga att omständigheter har gjort att intresset & efterfrågan vuxit en aning fortare än förutspått....

Vem som är CC? Ja, det är & förblir ett frågetecken.....Ska dock inte sticka under stolen med att jag själv anmält intresse till CC-crew, likväl som många andra av oss reggade på forumet.

OM du nu skriver i privat syfte så föreslår jag också att du åtsidolägger "styrelseattityden" & de sarkasmer som du annars också visat som styrelserepresentant! DÅ kommer du också upptäcka att du blir bemött på ett likvärdigt sätt.

Bara till att regga sig Bramstedt, du likväl som alla andra är välkommen [smilie=icon_thumleft.gif]
Winners are simply willing to do what losers won´t
Calmare Cup Loosing is NOT an option
Användarvisningsbild
Medlem 2011
Inlägg: 2260
Blev medlem: söndag 23 juli 2006 17:42:16
Ort: Gothenburg
Jag rullar i:
Porsche GT3 RS & Taycan
InläggPostat: fredag 21 maj 2010 22:53:10
Jag ser det inte negativt alls att det är skapat, tycker det är en kul grej, och det var ju på just gatan som allas vårat intresse en gång i tiden föddes.

Sarkasm var aldrig menat, ledsen om det uppfattats så.

hehe ja inget jättesvårt, bara googla "vem äger domänen" typ.. så får man fram det hela.

Både du och jag vet vem CC är barre, men för övriga kan det vara spännande att klura på ett bra tag ;)

Blir din klar i sommar Barre? har inte varit inne i din tråd på länge men får kika snart..

annars ser jag fram mot en duell både på bana och rakt fram så småningom..

vi ses
www.bramstedt.se

ECCC Medlem #2
Användarvisningsbild

Fortåkare
Inlägg: 221
Blev medlem: torsdag 04 augusti 2005 10:34:26
Ort: Smedmålen
InläggPostat: lördag 22 maj 2010 02:19:54
spekulationer spekulationer.....jag ska ändå köra det ballaste som kommer hända i kalmar!
JÄVLA KUNG! [smilie=bom.gif]
Car Custom & Tuning
Calmare Cup Loosing is NOT an option
Användarvisningsbild
Medlem 2011
Inlägg: 451
Blev medlem: fredag 09 mars 2007 23:26:30
Ort: Kalmar/Ölands Sandvik
Jag rullar i:
Volvo 940 turbo -91
InläggPostat: söndag 23 maj 2010 16:44:12
Reggade mig jag också :) Ser bra ut
Om något någonsin fungerar som det ska, ta genast isär det och kontrollera varför!
Jag har inte ful handstil... Det kallas kryptering!
Kör: Volvo 940 Turbo -91
Användarvisningsbild

Fortåkare
Inlägg: 244
Blev medlem: tisdag 18 april 2006 18:34:55
Ort: Oskarshamn
InläggPostat: söndag 23 maj 2010 21:36:41
kan bli bra
//Waller "Truckers Place"

Återgå till Länkar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst

cron