Veckans varnings-video.

Lite länkar till trevliga sidor som ni hittat på nätet

Medlem 2011
Inlägg: 1004
Blev medlem: onsdag 21 april 2004 22:20:06
Ort: Red Street
Jag rullar i:
BMW, Porsche och VW.
InläggPostat: onsdag 09 juni 2010 12:41:06
Det finns ett uttryck om gammal racing som lyder: When sex was safe and racing was dangerous.
Fast... det är ju inte riktigt så att modern racing är ofarligt. http://www.youtube.com/watch?v=9X-qdqbq ... re=related eller från en annan vinkel http://www.youtube.com/watch?v=8oLVxSwhyzo

Killen man följer på slutet kommer löpande från depån, och jag antar att det är en vän/släkting/kollega. Han verkar ju liiiite mer motiverad än de andra att få ut föraren. Som förresten överlevde med andra gradens brännskador på 40% av kroppen och lite brutna revben.

Drive safe out there.
Apropå Springsteens "Racing in the street":

One of his best songs. The strips change, the cars change, the girls change. The heartache, the racing and the song stays the same...
Användarvisningsbild

Racer
Inlägg: 515
Blev medlem: lördag 03 februari 2007 12:32:47
Ort: Världsmetropolen Lindsdal
InläggPostat: fredag 11 juni 2010 19:10:04
Men vad var det för brandfolk?! :o Prio ett är väl förfan att få ut föraren :x
Mitsubishi Lancer Evolution III GSR
Team KRÄNGHÄNG.. goes sideways... gets wasted!
Användarvisningsbild
Medlem 2011
Inlägg: 1649
Blev medlem: fredag 14 maj 2004 03:35:49
Ort: Kalmar
InläggPostat: fredag 11 juni 2010 20:08:51
Har inte kommenterat här för jag har läst den på rejsa. Men det var precis samma snack där. Dom är inte snabba direkt...
Mazda rx-7 R2 [såld]
Suzuki Swift mkII GTI
Mazda Rx-7 Re amemiya

Medlem 2011
Inlägg: 1004
Blev medlem: onsdag 21 april 2004 22:20:06
Ort: Red Street
Jag rullar i:
BMW, Porsche och VW.
InläggPostat: fredag 11 juni 2010 23:15:02
15 sekunder till första killen är framme med släckare, det får väl ses som hyggligt? Men jag har lite svårt att greppa deras prioriteringsordning... Men visst, stressnivån ligger nog skyhögt över allt man varit med om själv (inklusive nedstigning och brandbekämpning i rökfylld bunker när jag var 17) så det är ju lätt att vara läktarexpert i efterhand.
Apropå Springsteens "Racing in the street":

One of his best songs. The strips change, the cars change, the girls change. The heartache, the racing and the song stays the same...

Återgå till Länkar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst

cron