När jag var ung...

Lite länkar till trevliga sidor som ni hittat på nätet

Medlem 2011
Inlägg: 1004
Blev medlem: onsdag 21 april 2004 22:20:06
Ort: Red Street
Jag rullar i:
BMW, Porsche och VW.
InläggPostat: måndag 21 september 2009 09:59:22
plöjde jag glatt igenom allt vad Wheels och Power hade att skiva om den svenska race-scenen. Och ni får ursäkta mig om jag tycker att många av dagens byggen är lite fjolliga :? Varför? Jo, kolla här http://www.youtube.com/watch?v=dbGSRnN6TGE 18 år sen alltså och man rullade på gatan med bilar som körde 8,8-tider... Föraren av den blå Camaron, Rullkams-Ronnie, basar nu över ett STCC-team. Så kan det gå.
Apropå Springsteens "Racing in the street":

One of his best songs. The strips change, the cars change, the girls change. The heartache, the racing and the song stays the same...
Användarvisningsbild
Medlem 2011
Inlägg: 461
Blev medlem: måndag 02 april 2007 19:42:38
Ort: Rottne
InläggPostat: måndag 21 september 2009 15:45:59
Mja, svenska folket har väl mognat och insett att raktframåka inte är allt, skall ju gå å svänga också :roll:
Men det är kul och se tillbaka hur det var förr, helt klart lite vildare än nuförtiden. Fast som tur är så finns det fortfarande de som lever kvar i den trenden runtom i landet. Finns inte mycket som överträffar ett helvilt V8-monster som fullkomligt överbelastar hörseln vid fullt gaspådrag för att sedan få hela omgivningen att verka öde när de släpper :)

Återgå till Länkar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster

cron