Samåkning till Oskarshamn onsdag 13 juli

Övriga evenemang och tillställningar.
Användarvisningsbild
sekreterare
Inlägg: 1998
Blev medlem: lördag 13 december 2003 23:22:10
Ort: Kalmar
InläggPostat: fredag 01 juli 2011 20:44:52
Det kommer att ske en samåkning med KSVK onsdagen den 13 juli till Oskarshamn. Det blir härliga småvägar där PP leder gänget.


Vi kommer ÅKA ifrån Rasta vid 17,30 och med undantag av en 500m E22 igenom norra delen av Mönsterås bara åka småvägar. Är ni sugna på att vara med är det helt ok, och om ni känner några andra med entusiastfordon med smak för det krokiga är det bara att bjuda in dem. Vägarna är ju till för oss alla.



Så samling kl 17.10 på Rasta!!!
STCS #5143 ECCC #3
Rökning dödar. Och om du dör, mister du en mycket viktig del av ditt liv
Om du sparkar en tiger i baken, bör du vara beredd på att handskas med dess käftar
Katt = litet däggdjur med attitydproblem
Om du har ett paraply uppstucket i röven är det dumt att fälla upp det

Medlem 2011
Inlägg: 1004
Blev medlem: onsdag 21 april 2004 22:20:06
Ort: Red Street
Jag rullar i:
BMW, Porsche och VW.
InläggPostat: onsdag 13 juli 2011 00:12:13
Rutten kollad idag och Kläckeberga är den enda väg som fick stryka på foten. 1 timme 40 min för att i laglig fart ta sig ifrån Rasta till hamnen i O-hamn antyder väl en del irrfärder. Det bruna eländet tog sig mer eller mindre galant över de hinder som naturen och vägverket lagt ut här och där, men har du en bil mer terränganpassad än Hellseekers Jetta bör du kunna ta dig fram... Vädret säger molningt men inte regn enl. smhi, men nederbörd hos YR. Men det märker vi när det närmar sig.

Ses på Rasta.
Apropå Springsteens "Racing in the street":

One of his best songs. The strips change, the cars change, the girls change. The heartache, the racing and the song stays the same...
Användarvisningsbild
sekreterare
Inlägg: 1998
Blev medlem: lördag 13 december 2003 23:22:10
Ort: Kalmar
InläggPostat: onsdag 13 juli 2011 18:34:14
fan helt glömt bort :x
STCS #5143 ECCC #3
Rökning dödar. Och om du dör, mister du en mycket viktig del av ditt liv
Om du sparkar en tiger i baken, bör du vara beredd på att handskas med dess käftar
Katt = litet däggdjur med attitydproblem
Om du har ett paraply uppstucket i röven är det dumt att fälla upp det

Medlem 2011
Inlägg: 1004
Blev medlem: onsdag 21 april 2004 22:20:06
Ort: Red Street
Jag rullar i:
BMW, Porsche och VW.
InläggPostat: torsdag 14 juli 2011 20:38:09
Du är inte helt ensam i det... Jag i Porschen och min polare Birger på sin Ducce 851 var de enda som åkte. Olle stod på Berga-infarten och övade sig på bil-spotting, hans två polare i en Corrado hoppade av när vi inte var fler, och Becky plus... förlåt, jag har förträngt vad du heter, insåg att det nog behövdes mer markfrigång än de 4-5 cm den svarta 540 E34:an erbjöd.
Det kom några enstaka stänk lite då och då, t.o.m. Mönsterås, men sen blev det nästan bra väder. Klockrent bilåkarväder i alla fall.

Så nu har jag i alla fall fullgjort årets uppgifter som småvägslekledare.

Men jag fick ett tips om en annan småkul grej som det snart kommer en tråd om, stay tunded.

















































(Chickens...)
Apropå Springsteens "Racing in the street":

One of his best songs. The strips change, the cars change, the girls change. The heartache, the racing and the song stays the same...

Återgå till Evenemang

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst

cron