Bio i Borgholm 28/4

Övriga evenemang och tillställningar.

Medlem 2011
Inlägg: 1004
Blev medlem: onsdag 21 april 2004 22:20:06
Ort: Red Street
Jag rullar i:
BMW, Porsche och VW.
InläggPostat: torsdag 05 april 2012 20:58:02
Lördagen den 28/4 kommer KSVK att ha en enklare vårmönstring på Öland. Vi samlas klockan 15,00 på träffpunkt Öland för att lite senare rulla norrut mot Borgholm via en del omvägar och med ett fikastopp på vägen upp.

Målet för resan är Folkets hus i Borgholm, där vi dagen till ära hyrt biografen. Filmen som kommer att visas är One team. One Target.

Den handlar om BMW:s satsning på Nurburgring 24-timmars 2011, sett ur förarnas och teamets perspektiv, både innan och under racet. Ett smakprov kan ses på http://www.vimeo.com/29045160

(tyvärr finns ingen svensk text till den, så en viss baskunskap i engelska eller tyska kan behövas, eller så får man nöja sig med stämningarna, ljuden och racingen)

För att få visningen laglig kommer den bara vara öppen för medlemmar i KSVK. MEN, för att ge övriga biltokar i trakten chansen att få se mästerverket kommer man att kunna lösa ett månadslångt medlemskap för 50:- på plats. Om det nu inte råkar vara så att vi visar oss trevliga nog för att ett fullt medlemskap skulle visa sig aktuellt...

För er som redan är medlemmar är inträdet gratis mot uppvisande av medlemskortet.

Filmvisningen beräknas börja kl. 17,00

Det finns visserligen 200 sittplatser i lokalen, men skriv gärna en rad till kalmarsportvagnsklubb@hotmail.com eller här så har vi lite koll på vilken ”anstormning” vi skall vänta oss.

Och skulle något ändra sig eller mer information komma till hittar du den på www.kalmarsportvagnsklubb.se


Välkomna!
Apropå Springsteens "Racing in the street":

One of his best songs. The strips change, the cars change, the girls change. The heartache, the racing and the song stays the same...
Användarvisningsbild
Medlem 2011
Inlägg: 1649
Blev medlem: fredag 14 maj 2004 03:35:49
Ort: Kalmar
InläggPostat: tisdag 24 april 2012 22:14:22
Grym trailer!

http://vimeo.com/29045160
Mazda rx-7 R2 [såld]
Suzuki Swift mkII GTI
Mazda Rx-7 Re amemiya

Medlem 2011
Inlägg: 1004
Blev medlem: onsdag 21 april 2004 22:20:06
Ort: Red Street
Jag rullar i:
BMW, Porsche och VW.
InläggPostat: måndag 30 april 2012 09:37:58
Snyggt filmad rulle, hygglig lokal, och det lär aldrig bli av igen.
Apropå Springsteens "Racing in the street":

One of his best songs. The strips change, the cars change, the girls change. The heartache, the racing and the song stays the same...
Användarvisningsbild
Medlem 2011
Inlägg: 1649
Blev medlem: fredag 14 maj 2004 03:35:49
Ort: Kalmar
InläggPostat: torsdag 21 juni 2012 10:39:49
Varför inte igen?
Idéen är ju egentligen helt perfekt 8-)
Mazda rx-7 R2 [såld]
Suzuki Swift mkII GTI
Mazda Rx-7 Re amemiya

Medlem 2011
Inlägg: 1004
Blev medlem: onsdag 21 april 2004 22:20:06
Ort: Red Street
Jag rullar i:
BMW, Porsche och VW.
InläggPostat: måndag 25 juni 2012 21:30:50
Vill du betala ett inträde på 300:-, så för all del. Lokalhyran fördelat på antalet besökare hade gett det biljettpriset, och då tog jag ingen ersättning för att jag skaffade fram filmerna. Nu sponsrade ksvk evenemanget i förhoppning om att det skulle komma folk, men det gjorde det inte, så vi lär inte anstränga oss med det igen.
Apropå Springsteens "Racing in the street":

One of his best songs. The strips change, the cars change, the girls change. The heartache, the racing and the song stays the same...

Återgå till Evenemang

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst

cron